وي با استفاده از طرحهاي نمادين و سمبليک در آثار خود اشاره کرد و افزود: فهم دشوار طرحهاي نمادين به کار رفته در اين آثار موجب تحريک حس کنجکاوي مخاطبان و جلب توجه آنها در نمايشگاههاي مختلف ميشود.
وي از ظريفکاري بهعنوان يکي از روشهاي نقاشي روي پارچه ياد کرد و گفت: در اين روش به کمک قلمموهاي بسيار ظريف، طرح مورد نظر روي پارچه کشيده ميشود که اين طرح در مقايسه با طرحهاي چاپي از ظرافت بيشتري برخوردار است.
افضلي که 10 سال است در اين حوزه فعاليت ميکند با اشاره به محدوديت رنگهاي آماده تأکيد کرد: براي ايجاد تنوع رنگي در آثار نقاشي روي پارچه و باتيک لازم است به ساخت رنگهاي دستساز اقدام کنيم.
وي در پايان با انتقاد از قيمت پايين محصولات باتيک و نقاشي روي پارچه گفت: استقبال مردم از آثار هنري ارزان قيمت انگيزه هنرمندان هنرمندان را براي ساخت آثار وزين و پرکار از بين ميبرد.
M/111
انتهای پیام/